Thursday, 17 May 2012

Saya Rindu Awak


Memang kita sekarang dah jauh kan, tapi saye masih ade rase rindu dekat awak.. saya tak tahu nak lepaskan perasaan rindu saye ni kat sape, awak sekarang dah jadi milik orang, saya takde hak nak rampas awk dari orang lain kan, yang saya mampu hanya melihat kebahagiaan awak dari jauh, saya tak tahu awak rindu saya ke tak, yang penting kite masih kawan sampai bile-bila 

Gambar yang awak tangkap senyap-senyap, saya tak tahu pon
haihh memang nakal ! tahu2 ade dalam album awak ayayai

Semoga awak bahagia disamping girlfriend tercinta, saya akan cube melupakan awak dan teruskan life saya dengan orang yang telah ditentukan oleh-Nya

Sejadah Kaabah

Apakah nilai segulung sejadah ?
Nilai nya bergantung pada quality bukan


Pernahkah anda semua menonton drama ini :

"Setiap pagi aku menolong ibuku menjual nasi lemak, upa yang diberikan ku simpan sedikit demi sedikit, masih tergiang-giang difikiranku dengan kata-kata ibu malam itu hasrat ibu yang tidak kesampaian untuk pergi menunaikan Haji & Umrah kerna itulah setiap kali mengadap Ilahi ibu menatap kaabah disejadah mengigati janji abah bersamanya untuk pergi kesana bersama akan tetapi Allah lebih menyayangi Abah. Abah pergi menyambut pangilannya 5 tahun lalu"

Aku dah menonton hampir 3 kali, dan menghayati erti pengorbanan Ibu kepada Anak-anak, dan jugak seorang insan muda iaitu anak yang mempunyai hasrat ingin menghantar Ibu nya mengerjakan Haji, yaallah anak mana yang tidak mahu ibunya pergi menunaikan Haji, insyaallah jika ade rezeki akan ku bawa mama serta adik-adik ku mengerjakan Haji bersama-sama ~Insyaallah~